Wytonia, Port Fairy

7 maart 2016 - Port Fairy, Australië

We worden wakker met waanzinnig uitzicht op zee ;-)
Het is helaas bewolkt en het waait hard. Niet echt uitnodigend om direct in de benen te komen. We ontbijten wat later en daarna neemt Frank de tijd om diverse mails te beantwoorden. Dat heb je als je een eigen zaak hebt, je blijft betrokken bij de lopende zaken. Rond het middaguur rijden we naar Griffirh Island (een schiereilandje bij Port Fairy) en lopen een ronde van een kilometer of drie. Daarna besluiten we een ijsje te scoren in het dorp. Blijkt de ijszaak dicht te zijn!! Dan besluiten we maar te gaan lunchen en vervolgens rijden we naar Portland, zo’n 75 km verderop. De weg is erg saai voor de bijrijdster dus die valt al snel in slaap… Daar aan gekomen lopen we naar Petrified Forest (versteend bos) van Cape Bridgewater. Het lijkt meer op een maanlandschap. Hier vlakbij liggen klippen met zogenaamde blowholes, dit zijn rotsspleten waar het aankomende zeewater uit opspuit. Het waait weer hard, waardoor we niet lang blijven. We gaan een ijsje scoren in Portland wat inderdaad lukt. Daarna de saaie weg weer terug naar onze studio. Bijna thuis worden we bijna aangereden door een tegenligger die wat anders zat te doen of in slaap aan het vallen was. Een ongeluk kan in een klein hoekje zitten, verdorie… ’s Avonds gaat Frank nog wat werken. Daar heeft hij mooi de tijd voor! ;-)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Annelies:
    8 maart 2016
    Hoi Frank en Carolien, wat zijn jullie een prachtige reis aan het maken. Ik wens jullie nog veel meer mooie momenten en ik blijf jullie volgen. Liefs Annelies