Wytonia, Port Fairy

6 maart 2016 - Port Fairy, Australië

Het is koel vannacht en om half 8 wordt Carolien wakker. De zon komt net op en er hangt een mooie nevel in de vallei die ze op de foto vastlegt. We genieten weer van het heerlijke ontbijt wat Bob om 8.45 uur komt brengen. Wat een luxe!
We vertrekken om half tien richting Port Fairy via de Great Ocean Road (GOR). We rijden eerst richting de man-made lighthouse bij Cape Otway. Dit op advies van Carol, de verhuurster van Forrest River Valley. We rijden dan via het Otways National Park waar zeker koala’s te zien zijn. Regelmatig staan er auto’s langs de weg, en zien we mensen met camera naar boven kijken. Het zijn schattige beestjes om te zien.
We rijden verder langs de GOR en stoppen bij de twaalf apostelen. Momenteel zijn het er nog zeven, de rest is ingestort….. Hier en daar stoppen we nog om van uitzichten te genieten. Om half vier bereiken we Wytonia in Port Fairy. Als we aanbellen doet Graham open en vraagt gelijk of we niet iets vergeten zijn bij de vorige accommodatie…..Carol heeft gebeld dat er nog een tweetal boekjes liggen….K*t het reisverslag en een map met vluchtgegevens etc. Balen! Hij laat ons de studio zien en geeft ons haar nummer. We hebben gelukkig alles digitaal dus echte noodzaak om de spullen te hebben is er niet echt. We bellen met Carol en stellen voor dat ze de spullen opstuurt naar Adelaide. Daar zijn we over vijf dagen dus tijd genoeg. Dat schijnt een godsvermogen te kosten hier dus stelt zij voor om elkaar dinsdag te ontmoeten in Camperdown in een koffietentje. Zij rijden dan 100 km en wij ook. Wat een service!!!
We kunnen ook hier niet koken dus doen we wat boodschappen voor het ontbijt. ’s Avonds halen we pizza want verder is er helemaal niets open hier. Het is zondag…

1. Harry:
    6 maart 2016
    Heel veel plezier daar. De ECR was een succes. Jullie hadden een mooie stand en een mooie plaats. Grtjes