Kewarra Beach Resort

22 maart 2016 - Cairns, Australië

Aan alles komt een einde, onze laatste dag vandaag. Het is wederom mooi weer, wat een mazzel hebben we toch. We luieren wat onder de palmbomen aan zee. Het afgebakende bassin hebben ze net opgeruimd, dus zwemmen in de warme zee zit er niet in vandaag. Tegen drieën rijden we naar Cairns om daar nog even rond te kijken. Veel backpackers zie je hier, een publiek zwembad langs de zee, prachtig allemaal. We eten wat en gaan dan uiteindelijk tegen zeven uur weer op ‘huis’ aan. Als we naar de auto lopen zien we bomen vol met vliegende honden, het zijn er wel duizenden. Geweldig om te zien, wat een spektakel. Ze zijn zich aan het klaar maken om uit te vliegen als het donker wordt.
We gaan met een tevreden gevoel naar huis. Het is mooi geweest. We kunnen terug kijken op een prachtige reis! Wij gaan onze koffers pakken!

Iedereen bedankt die met ons virtueel heeft meegereisd. Het was erg leuk om jullie reacties te lezen. Beautiful Downunder, we’ll come back again!!!!!!!

1. Rina:
    22 maart 2016
    Goede reis!
  2. Yvonne V.:
    22 maart 2016
    Ha Globetrotters.Ik heb ook erg genoten van jullie verhalen! Super dat jullie hebben kunnen duiken op een van je laatste dagen. Bij ons zit nog wel eens het "venijn in de staart '",(gescheurde enkelbanden,caravan pech.enz) maar jullie hebben gelukkig geen ontmoeting gehad met een stierhaai , steenvis of de dodelijke Irukandji! We wensen jullie een vlotte reis terug en veel sterkte met het acclimatiseren in dit momenteel druilerige landje.....Groetjes, Paul en Yvonne