Tasmanië

24 februari 2016 - Bicheno, Australië

Gisterenavond toch nog in het pikke donker naar zee gelopen. We hadden onze jassen aan getrokken want het kon wel eens koud zijn, er stond een harde wind. Het was veel warmer geworden dan ’s middags pfffff…… In de bosjes bij zee vonden we enkele pinguïns.

We rijden naar Freycinet natuurpark. Eerst kopen we een toegangspas voor het natuurpark. We gaan de wandeling naar het uitzichtpunt naar Wineglass Bay lopen en uiteindelijk helemaal naar beneden naar het strand. Het is een pittige tippel heen en terug. Onderweg spettert het een beetje maar het is niet koud. Onderweg slaan we de muggen van ons af. Bij terugkomst meteen maar een antimuggen etc. spray met 40% DEET gekocht. Wie weet gaan we die nog nodig hebben. Na de wandeling rijden we terug naar ons smoezelige huisje. Bij aankomst staat er een echtpaar te wachten. Zij hebben dit huisje geboekt……… om een lang verhaal kort te maken. Wij zaten verkeerd ;-( We zijn op het verkeerde been gezet doordat er extra informatie over Beach Break bij de boeking zat en wij hebben in november het aantal nachten van 3 naar 2 veranderd. Daardoor dachten we dat we in een ander huisje geplaatst waren. Alle codes van alle huisjes zit ook bij de reisinfo waardoor er fouten kunnen ontstaan. Beter lezen in het vervolg. De mensen gaan naar ons paleis en kunnen hier morgen terecht als wij op pad gaan naar Cradle Mountain…….

1. Christine:
    24 februari 2016
    ja je had toch de code van het huisje. wat een giller.
  2. Harry Lutgerink:
    24 februari 2016
    Klinkt ingewikkeld waar jullie nu eigenlijk geslapen hebben, maar zal goed gekomen zijn.
  3. Elly Hoff:
    25 februari 2016
    Vandaag heb ik jullie reisverhalen gelezen. Prachtig. Wat maken jullie veel mee. Juist de dingen die niet gepland waren vergeet je nooit meer.
  4. Wilma:
    26 februari 2016
    Heb vandaag even bij gelezen. Wat een avonturen beleven jullie. En ik lees ook dat jullie er erg van genieten. Leuk hoor. En verrassingen horen er ook bij. Top. Nog vele verhalen te gaan =)