Tasmanië

22 februari 2016 - Hobart, Australië

Sandra moet werken vandaag en wij mogen uitslapen ;-)
We ontbijten met Aussie Frank en gaan daarna richting Hobart voor wat boodschapjes. Onderweg laat Frank ons van alles zien. Uiteindelijk rijden we naar het Bonorong Wildlife Sanctuary. We krijgen een zakje voer om de kangoeroes te voeren. Wat een geweldige ervaring! Een gids vertelt ons het e.e.a. over een wombat, de Tasmanian devil en de koala. De wombat en koala mogen we even aaien. Super!!
Daarna rijden we naar het oudste dorp op Tasmanië, Richmond. Dit dorp is in 1836 gesticht en is het oudste dorp in Australië. Na enkele foto’s genomen te hebben vinden we het wel goed en gaan we weer richting huis. Sandra heeft een heerlijke maaltijd voor ons gekookt. Kip met bacon, creme fraîche en tijm alles in een kommetje uit de oven, met bleekselderij, worteltjes en aardappelen a la muffin. Wat een heerlijkheid allemaal. Ze is zoals Helen al zei een goed kokin!
Daarna hebben we een hele gezellige avond.
Voordat we naar bed gaan nemen we afscheid van Sandra en Cassie. Sandra zien we over twee dagen weer. We hopen dat we Cassie weer gauw zien.