Melbourne

2 maart 2016 - Melbourne, Australië

Vannacht hebben we redelijk goed geslapen, ondanks een vervelend mug. Tja, en dan is DEET wel een welkome gast. ’s Ochtends eten we wederom spartaans. Gebakken ouwe boterham met sprinkles en abrikozenjam, droge kaakjes met kaas en een gekookt ei. Hier in Corinna is dus geen brood of wat dan ook te verkrijgen.

Vandaag verlaten we Corinna en vliegen we vanavond rond vijf uur naar het vaste land, naar Melbourne. Het is een prachtige dag en we rijden de weg terug die we ook heen gereden zijn, alleen is het nu zonnig. We rijden de silica weg helemaal af via Waratah en dan richting Burnie. Onderweg hopen we een gezellig koffietentje tegen te komen. Helemaal niets van dit alles. Er zal dan vast langs de kust wel iets gezelligs zijn…Dat valt tegen, onze kust en boulevards zien er toch een stuk gezelliger uit. Om de tijd te doden rijden we nog even naar het Mersey Bluff Lighthouse (vuurtoren) vlakbij Devonport. We eten de laatste crackers en kaas van ons overlevingspakket. De meeuwen krijgen de restjes. Om half drie zijn we op Devonport Airport waar we de auto inleveren. Dat ging super makkelijk. Geen one way fee!! Tijdens het wachten hebben we contact met Renske die precies op het zelfde moment als wij naar Wenen vliegt, voor haar 7:10 uur en wij 17:10 uur naar Melbourne. ;-)

Succes Renske met de eerste beurs voor Varimed op de ECR!!!!!

We hebben een top locatie in Melbourne (420 Punt Road in South Yarra), we voelen ons gelijk op ons gemak in de gezellige kamer met balkon en privé badkamer (jawel!!). Heerlijk gegeten bij het Italiaans restaurant Cucinette op aanraden van de verhuurster.