Tasmanië

20 februari 2016 - Hobart, Australië

Yeah! We mogen vandaag uitslapen. Sandra heeft voor ons een heerlijk ontbijt gemaakt met bacon, avocado, tomaat, broodje, sla.... Gewoon heerlijk!
Na de brunch hebben we ons klaargemaakt voor de dag. Eerst richting Hobart waar we over de markt geslenterd hebben. Leuk om eens een Australische markt te zien. Toch weer wat anders dan een Nederlandse of Franse markt. Daarna zijn Sandra en Cassie weg gegaan om inkopen te doen voor de BBQ met familie van Sandra en Alexis vanavond.
Wij nemen met Aussie Frank de boot naar het MONA (Museum of Old and New Art). We hebben de boot van vijf uur terug en komen eigenlijk te laat terug op de bbq. Geen probleem, we worden door iedereen hartelijk ontvangen. Broer van Sandra (Gary) met zijn vrouw Janine, dochter Ella en Alexis Dumas (vriendin van de familie). Allison en Todd waren ook van de partij.
Deze familie gaat zo goed met elkaar om dat men er een voorbeeld aan kan nemen. Geweldig. We voelen ons gelijk helemaal thuis, alhoewel ons Engels ons soms toch in de steek laat. Ook dat is geen probleem ze laten ons in onze waarde. Respect!!!!!