Van Sydney naar Hobart (Tasmanië)

18 februari 2016

Om half zeven gaat de wekker want we reizen vandaag door naar Tasmanië. We ontbijten voor het laatst in de wind (er hangen sterke ventilatoren aan het plafond die hard draaien) en pakken onze koffers om naar het vliegveld te gaan. We checken in, maar helaas niet naast elkaar. We hadden gisteren al geprobeerd, maar enkele minuten na de inchecktijd waren alle stoelen al vergeven… Bij het vliegveld blijkt dat we een overgewicht met onze koffers hebben. Ruim anderhalve kilo. Maar het blijkt geen enkel probleem. Het enige wat we moesten doen is een rode label aan de koffer hangen. Na een korte vlucht van anderhalf uur landen we Hobart. Frank en Sandra staan al op ons te wachten, wat een fijn weerzien. Erg emotioneel, maar wat een goed gevoel. We worden rondgereden en alles wordt uitgelegd waar wat is. Welke berg etc. Na gezellige seafood lunch bij Hobart Waterfront naar Mount Wellington. Helaas geen mooi uitzicht want de top van de berg hangt in de wolken. 's Avonds diner met Alexis (vriendin van Sandra), Todd en Allison etc. bij Roaring Grill.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Christine:
    22 februari 2016
    Gezellie
  2. Marianne:
    22 februari 2016
    Hai Carolien en Frank, ik krijg de indruk dat het fantastich is ik lees (op de tablet kan ik de tekst mooi groot maken) met veel genoegen jullie verslagen, ik ben een beetje jaloers op de zon die daar zo overvloedig schijnt. Veel plezier nog 5 weken te gaan top hoor geniet ervan. Liefs Marianne
  3. Harry Lutgerink:
    23 februari 2016
    Het helpt behoorlijk als ik de plaatsnamen in Google Earth intyp om te zien waar jullie langskomen.