Hong Kong

14 februari 2016 - Sydney, Australië

En daar gaan we dan! Onze grote reis Down Under! Weggebracht door Renske en Marijn. Afscheid nemen blijft altijd lastig..... Na een vlucht van 11 uur komen we 8 uur 's morgens aan in Hong Kong. Het ziet zwart van de chinezen in de metro en iedereen is verdiept in zijn mobiel. Na even wat te hebben geslapen en opgefrist gaan we de stad verkennen. We lopen via de ladiesmarket en gemengde luchtjes richting de haven. Het is bewolkt dus we laten Victoria Peak liggen. 's avonds vanaf de Tsim Sha Tsui de licht show op Hong Kong island bewonderd. Daarna terug gelopen vis het Western hotel waar Renske over twee maanden zal zitten. Fijn om te gezien te hebben waar de meiden dan zullen vertoeven. De volgende dag hebben we Boeddha bezocht. Weliswaar in de mist maar we zijn er wel geweest! Terug naar hotel waar we naar een paar snacks op weg gaan naar het vliegveld om door te reizen naar Sydney. Na een vlucht van 8,5 uur veilig aangekomen. Nu wennen aan het temp verschil. Het is hier momenteel 35 graden..........

1. Marianne:
    14 februari 2016
    Hai dat hebben jullie alvast achter de rug goed geland ff slapen en.......vooruit met de geit.liefs marianne
  2. Carolien:
    14 februari 2016
    "Zwart van de Chinezen?' Ik dacht dat Chinezen geel waren?
    Volgens mij was je toch niet gecharmeerd van al die luchtjes en wat is een ladiesmarkt? Klinkt spannend... Tja en hier is ook iedereen in de trein in zijn mobieltje verdiept, vroeger doken we achter het krantje. Eigenlijk dus niets veranderd.
    35* klinkt waanzinnig aantrekkelijk, nu natte sneeuw in Hilversum en koud!!
    Lekker genieten dus van de warmte van de zon.
  3. Wilma:
    14 februari 2016
    In ieder geval aangekomen down under. Even bijtanken en het grote avontuur down under is begonnen. Rokjes en jurkjes uit de tas en genieten. =). Xxx
    Of korte broek met hemdje
  4. Christine:
    14 februari 2016
    Wat hebben jullie al een hoop gedaan in korte tijd. Groeten van Peter en Christine.
  5. Harry Lutgerink:
    14 februari 2016
    We gaan jullie met belangstelling volgen.
    Sydney heet, Tasmanië zal wel meevallen.